hej!!!!!

nu är mormor här.
för att jag är sjuk men just nu ligger hon och vilar så då har jag inte så mycket att göra vad ska man kunna göra?
ja, och så kan ja ju inte smsa nån eftersom dom är i skolan så skriv några grejer jag ska kunna skriva.
det går inte och skriva så mycket för jag vill inte skriva tusen gånger att jag är sjuk när man inte är sjuk har man mycket mer att berätta så det är därför det inte blir så mycket.   det blir typ bara nu har vi fått hit båten och att jag är sjuk men nu ska jag försöka börja med att skriva mer.
jag saknar er klassen och mina kompisar lisa lollo evy emma Michelle menn jag tror att jag kommer i morrn YESS.   det går inte att lägga upp min blogg på facebook om ni undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0